Ponad tydzień temu klienci banku RBS mogli być niemile zaskoczeni. Powodem zamieszania był problem z systemem komputerowym. Podczas instalowania aktualizacji oprogramowania cały system banku zawiesił się, powodując problemy z płatnościami w środę i czwartek. Wszystko zostało naprawione w zeszłą sobotę, ale przez kilka dni niektórzy mogli mieć z tego powodu problemy.
Eksperci za taki stan rzeczy obwiniają zwalnianie przez bank programistów i specjalistów komputerowych. Są oni zastępowani tańszymi pracownikami mieszkającymi w Indiach i innych krajach azjatyckich. Wszystko to powoduje, że mogą się przydarzać tego typu incydenty. Problem ten może występować także w innych bankach, bo prawie każdy z nich stosuje tego typu praktyki.
Wszyscy poszkodowani podczas awarii mogą starać się o rekompensaty oraz zwrot wszystkich kosztów powstałych z winy banku. Jeśli więc mieliście jakieś płatności, które miały być dokonane w tym okresie, ale nie mogły być zrealizowane, to bank pokryje wszystkie kary i opłaty z tym związane.
Jedyne co musicie zrobić to skontaktować się z bankiem w celu uzyskania rekompensaty. Można zrobić to telefonicznie, osobiście lub za pomocą ich strony internetowej. W tym celu przygotowali oni nawet specjalny serwis, który ma wszystko usprawnić. Możecie go znaleźć na stronie banku.
Takie awarie mogą się zdarzyć każdemu i o każdej porze. Warto więc być przygotowanym na taką ewentualność. Starajcie się nie trzymać wszystkich pieniędzy w jednym banku. Miejcie zawsze jakieś awaryjne fundusze zawsze pod ręką.
Inne artykuły o podobnej tematyce:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz