czwartek, 17 listopada 2011

ZMIANA NA STRONIE

Na początku istnienia tego bloga pisałem o tym, że strona e-porady.co.uk posiada dział darmowych ogłoszeń. Myślałem, że będzie to przydatna kategoria, która pozwoli ludziom reklamować się bez ograniczeń. Niestety pomyliłem się, nie było dużego zainteresowania. Przez ponad rok czasu istnienia znalazło się na niej dosłownie, tylko kilka ogłoszeń. Postanowiłem więc zrezygnować z tego modułu. Dzisiaj usunąłem go z opcji, i nie ma go już w menu głównym. 

Postanowiłem to zrobić, bo chciałbym coś poprawić, aby strona ta cieszyła się jeszcze większym waszym zainteresowaniem. Będę starał się rezygnować z mało popularnych funkcji, a umieszczać więcej takich rzeczy, które będą was interesowały. I mam nadzieję, że mi trochę w tym pomożecie.

Aby trafnie ocenić, czego więcej oczekują ode mnie moi czytelnicy, muszę się o to ich zapytać. Zakładając znowu samemu, co byłoby dla was dobre, nie jest dobrym rozwiązaniem. Przykładem tego był chociażby ten dział reklam, co go właśnie usunąłem. W tym celu chciałem umieścić ankietę na tym blogu, aby posłuchać waszych opinii. Niestety, nie mogłem znaleźć żadnej takiej, która by w pełni pozwalała wyrazić wam wasze zdanie. Dlatego zrezygnowałem z tego rozwiązania, a w zamian proszę was o wyrażenie opinii na ten temat w komentarzach, pod spodem tego artykułu.

Proszę, napiszcie mi pod spodem co byście chcieli zmienić w stronie e-porady.co.uk, tak aby jeszcze bardziej wam odpowiadała. Może chcecie więcej artykułów na jakieś konkretne tematy, albo chcielibyście mieć jakieś dodatkowe funkcje, lub kategorie? Proszę o komentarze. Dzięki nim będę w stanie poprawić stronę, z korzyścią dla was.


Co byś chciał/a zmienić na stronie E-porady.co.uk?

Odpowiedzi proszę wpisywać w komentarzach na dole.

Z góry dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz